نماز جمعه فردا در کدام مناطق کرمان برگزار می شود؟

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: نماز جمعه ۲۱ شهریور در ۵۴ نقطه از استان کرمان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام سید محمد جعفری، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  با بیان اینکه نماز جمعه ۲۱ شهریور در شهر‌های کرمان و کوهبنان برگزار نمی‌شود، گفت: فردا در ۵۴ نقطه از استان نماز جمعه برپا می شود. 

او افزود: خوشبختانه، به علت رعایت مرتب دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری نماز جمعه، تاکنون هیچ مورد ابتلا به بیماری کرونا ویروس از برپایی این آیین مذهبی گزارش نشده است و نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان، تابع تصمیمات ستاد کرونا است و تاکنون بهترین همکاری را با ستاد مبارزه با کرونا داشته است، بیان داشت: به جز ۲ شهر کوهبنان و کرمان، نماز جمعه در سایر شهر‌های استان کرمان با رعایت فاصله‌گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. 

 او از تمامی نمازگزاران شهر‌های اعلام شده خواست: ماسک، مهر، سجاده و پلاستیک یک بار مصرف برای کفش به همراه داشته باشند و از وسایل شخصی خود استفاده و فاصله گذاری  اجتماعی را با افراد رعایت کنند. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار