شهردار اردبیل گفت: در راستای بازگشایی معابر و توجه به بهسازی بافت‌های فرسوده و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی، شهرداری اردبیل تا ۸۰ درصد در صدور پروانه و پرداخت عوارض تخفیف می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل گفت: در راستای بازگشایی معابر و توجه به بهسازی بافت‌های فرسوده و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی، شهرداری اردبیل تا ۸۰ درصد در صدور پروانه و پرداخت عوارض تخفیف می‌دهد.

او با اشاره به این که در این زمینه ۴۵ روز به شهروندان در بهره‌مندی از تخفیف شهرداری فرصت داده شده است بیان کرد: از محل عوارض و پراونه ساخت نیز تخفیفات ۲۰ تا ۳۰ درصدی به شهروندان ارائه می‌شود که در این زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران اولویت اساسی است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: در راستای اعتبارات عمرانی پروژه‌های شهری اردبیل دو برابر افزایش اشته‌ایم که در این زمینه در حوره‌های مختلف عمران شهری برنامه‌های اجرایی تسریع یافته و شاهد تسریع اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام هستیم.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: طرح‌های مشارکتی به تعداد ۲۵ مورد در شورابیل انجام یافته است که در این زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه پروژه‌های شهری اولویت اساسی است که امیدواریم این پروژه‌های مشارکتی در سطح شهر اردبیل خروجی‌های مثتبی را به دنبال داشته باشد.

او اظهار کرد: در راستای جلب سرمایه‌گذاران و نیز گردشگران اهمیت به اتمام پروژه‌های عمرانی بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه به دنبال تقویت پروژه‌های عمرانی شهری هستیم که امیدواریم نمایندگان مجلس اهتمام جدی در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.