سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از بیش از ۵۶۰ مورد کنترل و بازدید بهداشتی از مواکب و محل‌های برگزاری مراسمات مذهبی در دهه اول محرم امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نجمه سید آقامیری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان گفت: در دهه اول محرم امسال تیم بهداشت محیط این مرکز در تمام ساعات فعالیت مواکب و هیئت بزرگ شهر در کنار خدمتگزاران حسینی (ع) در بازدید‌های مشترک به همراه نمایندگان سازمان تبلیغات و نیروی انتظامی به انجام وظایف بهداشتی خود پرداختند.

او افزود: با توجه به الزامات ابلاغی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ و حضور همیاران سلامت در هیئت‌ها، آموزش مسائل عمومی و اختصاصی بویژه روش‌های پیشگیری از مشکلات رایج بهداشتی، در این ایام در ۶ جلسه آموزشی با رعایت مسائل فاصله‌گذاری به حدود ۱۵۰ نفر همیار سلامت آموزش داده شده است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان تصریح کرد: این کلاس‌های آموزشی به همت معاون محترم دانشجویی و فرهنگی دانشکده، ستاد بازسازی عتبات و کارشناسان بهداشت محیط این مرکز بوده و منجر به جلب همکاری این عزیزان در تامین سلامت سوگواران حسینی (ع) شده است.

سید آقامیری با تشکر از همکاری خوب هیئت‌داران افزود: بیش از ۵۶۰ مورد بازرسی و ۶۷ مورد کنترل دمای موادغذایی و بار میکروبی ظروف توزیع غذا توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز صورت گرفت.

او از همه همشهریان آبادانی خواست تخلفات بهداشتی مورد مشاهده را با به شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع داده و برای مشاوره‌های روانشناسی به منظور پیشگیری از افسردگی و اضطراب ناشی از اثرات روانی این بیماری با شماره تلفن ۴۰۳۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.