مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۴ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز جمعه ۱۴ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ اسدی گفت: متهمان در باز جویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند و پس از پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان کلاردشت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

او افزود: متهمان ضمن اعتراف به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.