مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان گفت: در ماه جاری از ۳۱ هزار و ۲۲۲ مرکز تهیه و توزیع طبخ و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و اداری استان همدان بازرسی شد.

بازرسی بیش از ۳۱ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی استان همدانلیدا رفعتی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با بیان اینکه ۱۴ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در استان پلمب شدند، بیان داشت: تعداد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف معرفی شده به مراجع قضایی نیز ۴۳ مورد بوده است.

رفعتی افزود: تعداد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی رعایت کننده بهداشت و حفاظت فردی ۳ هزار و ۹۱۵ مورد و تعداد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اماکن عمومی رعایت کننده دستورالعمل های بهداشتی با موادگند زدایی ۳ هزار و ۴۳۱ بوده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا، طرح نظارت بر اماکن عمومی همچنان ادامه دارد، یادآور شد: تعداد نظارت‌های انجام شده از اماکن متبرکه و مساجد نیز هزار و  ۵۱۰ مورد بوده است.

رفعتی اضافه کرد: از این میزان ۸۲۶ مسجد و اماکن متبرکه استان نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده  اند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار