تمدید مهلت پرداخت مرحله دوم هزینه سفر حج تمتع

مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: پرداخت مرحله دوم هزینه سفر زائرین ثبت نام شده در کاروان‌های حج تمتع تا ۱۹ شهریور ۹۹ تمدید شد.

علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: سامانه رزرو سازمان حج و زیارت برای پرداخت مرحله دوم هزینه سفر حج تمتع ۱۴۰۰ از سوم شهریور فعال شده  است.

او افزود: این سامانه که تا (۱۲ شهریور) مهلت داشت، با توجه به درخواست زائرین و همزمانی مهلت پرداخت با تعطیلات ایام سوگواری شهادت سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مدت زمان واریز وجه تا روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ تمدید شد.

زینلی ادامه داد: زائرینی که مرحله اول هزینه سفر خود را واریز کرده اند، به منظور قرار گرفتن در اولویت تشرف حج تمتع سال آتی و برخوردار شدن از سهمیه اختصاصی کشور ، نسبت به پرداخت مرحله دوم هزینه سفر از سامانه رزرو اقدام کنند.

 مدیر حج و زیارت فارس در خصوص عدم پرداخت مرحله دوم هزینه سفر، گفت: ثبت نام کنندگان در صورت عدم پرداخت علی الحساب مرحله دوم هزینه سفر، ما به تفاوت علی الحساب پرداختی مرحله اول تا مبلغ نهایی کاروان مربوطه به نرخ جدید (بنا به ضوابط و شرایط اعلامی سال تشرف) محاسبه و دریافت خواهد شد و اولویت اعزام با واریز کنندگان مرحله دوم هزینه سفر با شرایط و سهمیه تعیین شده خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.