آغاز نام‌نویسی تکمیل ظرفیت حج ۹۹ در فارس از فردا

مدیرکل حج و زیارت استان فارس گفت: کارگزاران و متقاضیان سفر به حج تمتع سال ۱۳۹۹ می‌توانند از روز چهارشنبه برای ظرفیت خالی کاروان‌ها اعزامی سال جاری، نام‌نویسی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا زینلی گفت: با توجه به وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج تمتع سال ۹۹ در برخی شهرستان‌ها، برای تکمیل ظرفیت از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تاریخ ۸۶/۰۲/۱۶ تا ۸۶/۰۳/۳۱ به عنوان اولویت‌های ذخیره دعوت می‌شود.

او افزود: ثبت نام از روز چهارشنبه (بیست و هفتم فروردین ۹۹) ساعت ۱۰ صبح در یکی از کاروان‌های دارای ظرفیت خالی در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت آغاز می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان فارس اضافه کرد: ودیعه‌گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی مشارکت نکرده‌اند باید ابتدا با مراجعه به سایت http://reserve.haj.ir اطلاعات خود را تکمیل و به روز رسانی کنند و پس از دریافت کُد رهگیری، سایر مراحل رزرو و ثبت نام را انجام دهند.

زینلی ادامه داد: نام‌نویسی از متقاضیان پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها در هر یک از شهرستان‌ها پایان می‌پذیرد.

او همچنین سهمیه استان فارس را در اعزام به حج تمتع در سال جاری، سه هزار و ۳۰۰ نفر اعلام و بیان کرد: زائران اعزامی از فارس در قالب ۲۳ کاروان اعزام خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان فارس تاکید کرد: ثبت‌نام به صورت غیر حضوری انجام می شود و نیاز به حضور در دفاتر نیست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار