معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: عهد می‌بندیم که به دانش آموزان این مرز و بوم، قصه شجاعت و شهامت را خواهیم گفت تا ادامه دهنده راه سردار شهید سلیمانی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش امروز در  آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید همراه با نواختن زنگ از مرقد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان گفت: شهادت سردار دل‌ها نشان داد یک انسان چه قدر می‌تواند بزرگ باشد و کسانی که ایمان می‌آورند و عمل صالح انجام دهند خداوند آن‌ها را در قلب‌های مردم قرار می‌دهد. 

 او با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی افزود: تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق بارز دوست داشتن بود. 

 حکیم زاده بیان داشت: عهد می‌بندیم که به دانش آموزان این مرز و بوم، قصه شجاعت و  شهامت را خواهیم گفت تا ادامه دهنده راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ باشند. 

امسال زنگ آغاز سال تحصیلی جدید مدارس در کرمان با عنوان زنگ ایثار و شهادت از کنار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، مسئولان استان کرمان و دانش آموزان نواخته شد تا دانش آموزان هم ادامه دهنده راه و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باشند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار