فرماندار شهرستان بروجن:

تکمیل جاده سفید دشت به فرادنبه تا آبان ماه امسال ضروری است

فرماندار بروجن گفت: تکمیل باقیمانده جاده سفید دشت به فرادنبه تا پایان آبان ماه امسال ضروری است و تعیین تکلیف خروجی سفیددشت و ورودی فرادنبه انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان با ابراز نارضایتی از کندی روند اجرای پروژه چهار خطه شهرکرد به بروجن و با اشاره به اینکه تکمیل و بهره برداری از این پروژه جزو مهم‌ترین پروژه‌های اولویت دار استان است اظهار داشت: تکمیل باقیمانده جاده سفید دشت به فرادنبه تا پایان آبان ماه امسال ضروری است و تعیین تکلیف خروجی سفیددشت و ورودی فرادنبه انجام شود.

او با تأکید بر تسریع تکمیل جاده دسترسی بیمارستان بروجن گفت: تکمیل این طرح با اعتبار افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال برعهده شهرداری می‌باشد و علاوه بر این مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن استانی پیش بینی شده است.


بیشتر بخوانید


ملکی با بیان اینکه کمربند شمالی بروجن بخشی از طرح جاده شهرکرد، بروجن به لردگان می‌باشد اضافه کرد: برای اجرای این قسمت یک هزار و ۹۰ میلیارد ریال از همین طرح استفاده می‌شود و قرارداد پیمانکار کمربندی شمالی بروجن ابلاغ و کار شروع شده است.

او با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی کل مسیر راه آهن ۲۸ درصد می‌باشد خواستار فعال شدن پیمانکار راه آهن مبارکه، سفید دشت به شهرکرد در حوزه بروجن و آغاز هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی شد.

این نشست با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
akm
۰۲:۰۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
ایشاالا
آخرین اخبار