طی ۷ سال گذشته، ۳۸۲ طرح هادی روستایی با صرف ۲۷۱ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال اعتبار در چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۷ سال گذشته، ۳۸۲ طرح هادی روستایی با صرف ۲۷۱ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال اعتبار در چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

او افزود: اعتبار اجرای طرح هادی از محل اعتبارات ملی و استانی بود که در ۳۳۶ روستا در یک یا دو فاز اجرا شد و این تعداد روستا معادل ۵۸.۶ درصد از کل روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان است.


بیشتر بخوانید


رئیسی اضافه کرد: با تحویل بیش از ۲۶ هزار تن قیر رایگان به دهیاری‌های این استان در هفت سال گذشته، دو میلیون متر مربع معابر و راه روستایی آسفالت شد.

او با بیان اینکه سهمیه قیر به صورت حواله‌ای در دولت تحویل دهیاری‌ها شده و در حال انجام است ادامه داد: روستا‌های دارای طرح هادی، براساس قانون، سهمیه قیر رایگان دریافت کرده‌اند.

رئیسی به آسفالت و بهسازی معابر بیشتر روستا‌های سخت‌گذر و محروم از محل سهمیه قیر دولتی اشاره کرد و گفت: بیشتر معابر اصلی روستا‌های پرجمعیت و دارای طرح هادی با استفاده از سهمیه قیر رایگان، آسفالت شده است.

او، میزان اعتبار تخصیصی برای تأمین سهمیه قیر جدید مناطق روستایی را مطلوب عنوان کرد و افزود: برای تأمین و تحویل قیر مورد نیاز روستا‌های دارای طرح هادی و واجد شرایط، محدودیتی وجود ندارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.