شهردار رامهرمز:

عملیات آسفالت خیابان امام خمینی (ره) رامهرمز آغاز شد

صفری گفت: عملیات آسفالت خیابان امام خمینی (ره) شهرستان رامهرمز با تامین اعتبار لازم آغاز شد.

حسین صفری شهردار رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پروژه بهسازی آسفالت خیابان امام خمینی (ره) این شهرستان با تامین بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

او از همکاری شهروندان رامهرمزی در مدت زمان انجام پروژه بهسازی و آسفالت معابر شهری و صبوری آن‌ها قدردانی کرد و بیان داشت: این عملیات به مدت ۴ ماه به طول می‌انجامد و از میدان آزادی تا پیچ بهشت آباد آسفالت می‌شود.

صفری به صدور دستور بازگشایی پارک خانواده در رامهرمز اشاره کرد و افزود: این پارک برای استفاده خانواده‌ها و بانوان با رعایت نکات بهداشتی از امروز باز است و از کسانی که می‌خواهند در این پارک برای ورزش و گذراندن اوقات فراغت حضور پیدا کنند خواهشمندیم نسبت به رعایت بهداشت، از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کرده و در حد توان کادر درمان را در کنترل و مهار این بیماری منحوس و خطرناک یاری کنند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا، پارک‌ها و مکان‌های تفریحی در سراسر خوزستان و با دستور ستاد مقابله کرونای استان به منظور جلوگیری از تجمع‌های غیرضروری و پیشگیری از شیوع این بیماری تعطیل شدند و در حال حاضر خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.