شهردار دزفول از پایان عملیات آسفات معابر کوی آیت الله مدرس (ره) به مساحت ۱۲ هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد علی دوائی فر شهردار دزفول گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار، پس از پایان عملیات گسترده آسفالت معابر کوی زیباشهر، اجرای عملیات آسفالت منطقه کوی مدرس(ره)در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

او اعتبار این پروژه را بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری دزفول عنوان کرد و بیان داشت: در این عملیات خیابان‌های ۶،۱۰،۱۲ و ۱۴ کوی مدرس به همراه اصلاح گره ترافیکی بلوار معلم (جنب کلانتری ۱۹) با کمک سازمان عمران شهرداری دزفول به طور کامل آسفالت شد.

دوائی فر افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۹۳ هزار متر مربع آسفالت در معابر سطح شهر و مناطق حاشیه‌ای توزیع شده است و اجرای عملیات آسفالت در مناطق مختلف شهر خصوصا مناطق حاشیه‌ای از مدت‌ها قبل و با جدیت در دستور کار شهرداری دزفول قرار گرفته است که به طور قطع در آینده نیز شاهد تداوم این امر خواهیم بود.

به گفته شهردار دزفول پیش از آغاز این عملیات بخشی از خیابان‌ها و مناطق اطراف کوی مدرس با عملیات‌هایی نظیر هرس درختان، جمع آوری زباله ها، لایروبی جوی‌ها و شست و شوی خیابان ها، از سوی منطقه یک شهرداری به طور کامل پاکسازی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار