فرماندار نهنبدان  گفت: شهرستان مرزی، کم برخوردار و با پتانسیل نهبندان برای نگهداشت جمعیت نیازمند تسهیلات کم بهره صندوق کارآفرینی امید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بیکی، فرماندار نهنبدان در دیدار با مدیرکل امور اداری صندوق کارآفرینی امید کشور، گفت: شهرستان نهنبدان شهرستانی با وسعت و پراکنده و دارای ۲۸۷ نقطه روستایی است.

او با اشاره به کمک‌های صندوق کارآفرینی امید در نهبندان افزود: این صندوق کمک‌های خوبی به شهرستان کم برخوردار و مرزی نهبندان داشته است، ولی این شهرستان به دلیل ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های طبیعی و خوب از وجود زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری بی بهره است، بنابراین نیازمند حمایت‌های ویژه صندوق کارآفرینی امید هستیم.

بیکی با اشاره به اینکه شهرستان نهبندان قطب دامداری و شتر در استان خراسان جنوبی است، گفت: این شهرستان دارای ۱۲ هزار نفر شتر یعنی ۱۰ درصد شتر کشور است.


بیشتر بخوانید 


فرماندار نهبندان با بیان اینکه طرح هاب منطقه‌ای شتر در پنج شهرستان خراسان جنوبی اجرا می‌شود، بیان کرد: احداث مرکز قرنطینه دام و مرکز فروش دام زنده در مراحل پایانی است.

او تصریح کرد: برای اشتغالزایی و توسعه پرورش شتر در منطقه کشت یک هزار و ۴۰۰ هکتار خار شتر برنامه ریزی شده بنابراین امیدواریم صندوق کارآفرینی امید با رویکرد بسیار خوب در جهت حمایت از اشتغال در شهرستان مرزی نهبندان برای ماندگاری جمعیت روستانشینان و دامداران را حمایت کند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.