مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۵ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۱۵ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ فقره سرقت در شهرستان رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر کتالم و سادات شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، منزل و اموال داخل خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسته می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


بیشتر بخوانید


دستگیری ۹ سارق در شهرستان نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و با توجه به اهمیت موضوع و در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با سرقت موفق به شناسایی ۹ سارق اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ زارع گفت: پس از هماهنگی‌هایی قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

او با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع معرفی شدند به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران پلیس امنیت وعمومی درمعیت پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام تحقیقات اطلاعاتی در حوزه استحفاظی به یک کارگاه تولیدی محصولات چوبی در آن شهرستان مشکوک شدند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پس از شناسایی محل دپو چوب در این کارگاه با هماهنگی‌های قضایی دریک عملیات غافلگیرانه این کارگاه را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۸ تن چوب قاچاق در بازرسی از محل دپوی چوب توسط متهم خبر داد و گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.