مهدی دهقان نیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس پیامی صادر کرد.

پیام مدیرکل صدا و سیمای همدان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در این پیام آمده است: اساتید، معلمان و دانش آموزان معزز، امسال آغاز سال تحصیلی در نیمه ی شهریور ماه تجربه ای نو در زیست بوم کرونایی است که نشان از تدبیر انسان بعنوان اشرف مخلوقات جهان در ستیز با چالشهای نو ظهور دارد.

دانش آموزان دیروز، مدیران و مسئولان امروز کشورند که با وجود ۸ سال جنگ و تحریم،شجاعانه و سربلند به پیشرفت اهداف کشور کمک کردند و دانش آموزان امروز نیز آینده سازان فردایی هستند که با وجود چالش هایی از جنس فراگیر ترین ویروس های عالم‌، به جنگ با این شبه رو به زوال می روند تا ثابت کنند نسل آریایی همیشه سرافراز و رهرو استقامت مردان آهنینی چون سلیمانی هاست.

اما اینبار امواج رسانه هم در کنار سایر روش‌های نوین تحصیلی، یاریگر مربیان و معلمان ارزشمند شده، تا تشعشع گهر بار علم را به دورترین خانه ها در مناطق استان همدان ارسال کند.

این افتخار فاخر هدیه ای است معنوی که در سایه سار تلاش زحمتکشان آموزش و پرورش، توسط فرزندان ملت در صدا و سیمای مرکز همدان رقم می خورد ، امید است تلاشمان یادگاری باشد بر تنومند سازی درخت علم و دانش در استان همدان.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.