استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رفع موانع ثبت جهانی اورامانات باجدیت دنبال می‌شود، گفت : اعتبار لازم برای این کار تخصیص داده خواهد شد و جای نگرانی نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : انجام این کار آنقدر مهم هست که همه توان خود را برای جذب اعتبار موردنیاز برای رفع نواقص به کار گیری کنیم.

او گفت : اعتبارات مورد نیاز در اختیار دستگاه‌های متولی قرار داده خواهد شد تا با فراغ بال و بدون نگرانی اندک موانعی که می‌تواند در تصمیم نمایندگان یونسکو اثر منفی بگذارد رفع کنند.

بازوند با بیان اینکه ثبت جهانی اورامانات فرصت بسیار ارزشمندی است که نصیب مدیران فعلی و فرمانداران مناطق اورامان نشین استان شده، افزود: باید نهایت استفاده را از این فرصت ارزشمند برد و کاری کنیم که آیندگان ما را مورد تحسین قرار دهند.

استاندار کرمانشاه از تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری ویژه این موضوع به ریاست معاون عمرانی و چند تن از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: این کمیته هر ۲ روز یکبار تشکیل جلسه داده و آخرین وضعیت را پیگیری و بررسی می‌کند.

او ادامه داد: حضور نماینده یونسکو که قرار است به زودی به کرمانشاه سفر کند و گزارشی که ارایه می‌دهد تاثیر زیادی در آینده این کار خواهد داشت از این رو باید از امروز به فکر رفع نواقص باقی مانده باشیم.

بازوند از حمایت‌های مونسان وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و طالبیان معاون او برای حمایت از ثبت جهانی اورامانات تقدیر کرد و گفت: این کار هدیه‌ای از سوی دولت به مردم استان کرمانشاه است که امیدوارم محقق شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.