مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت: برای نخستین بار مرکز تولیدات رادیویی و تلویزیونی صداوسیما در شهرستان‌های استان ایجاد می‌شود.

راه اندازی مرکز تولیدات رادیویی و تلویزیونی صداوسیما در بافق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیر احمد پهلوانیان، در اختتامیه برنامه تلویزویون مجازی "قرار دل" ویژه دهه اول محرم با اشاره به اینکه شیوع کرونا فرصت‌هایی جدید در رسانه ایجاد کرد، گفت: این فرصت باعث شده خلاقیت‌های زیادی در تولیدات رسانه در کشور ایجاد شود.

او افزود: به منظور معرفی ظرفیت‌های اجتماعی، اقتصادی و هنری شهرستان‌ها مرکز تولیدات رادیویی و تلویزیونی صداوسیما در برخی از شهرستان‌ها از جمله شهرستان بافق ایجاد می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد تصریح کرد: این ایده برای نخستین بار از سوی مرکز یزد ارائه شده و تلاش داریم برای توسعه آن زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهرستان بافق از ظرفیت‌های بالای هنری برخوردار است و باشگاه خبرنگاران جوان و جوانه‌های این شهرستان در کشور درخشیده است.

پهلوانیان افزود: پوشش نماز ظهر عاشورای بافق به صورت زنده از شبکه یزد و سراسری توسط تیم رسانه‌های دفتر خبر بافق نیز نشان از ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی در این شهرستان است.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد بیان داشت: در برخی از شهرستان‌ها نیز آثار نمایشی و تلویزیونی تولید شده که انتظار می‌رود این فعالیت در شهرستان بافق نیز به زودی آغاز شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.