کریمیان گفت: با راه‌اندازی مراکز نقاهتگاهی می‌توان کمبود فضای بیمارستانی را در مواجهه با بحران احتمالی و افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا و آنفلوآنزا در جهت خدمت به بیماران جبران کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه هماهنگی راه‌اندازی مراکز نقاهتگاهی خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا گفت: ایجاد مراکز نقاهتگاهی یکی از ملزوماتی است که در موقع همزمانی کرونا و آنفولانزا و وقوع بحران احتمالی، کمک کار ما خواهد بود.

او ادامه داد: علاوه بر فضای بیمارستانی، با راه‌اندازی مراکز نقاهتگاهی می‌توان کمبود فضای بیمارستانی را در مواجهه با بحران احتمالی و افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا و آنفلوآنزا در جهت خدمت به بیماران جبران کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: در شرایط بحران احتمالی، بیماران بدحال در بیمارستان و بیماران با شرایط بهتر در مراکز نقاهتگاهی خدمات درمانی را دریافت خواهند کرد.

او بیان کرد: همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای راه‌اندازی مراکز نقاهتگاهی نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا در موقع افزایش آمار احتمالی بیماران از آن برای خدمت به آنان استفاده کنیم.

در ادامه نیز سرهنگ علی محمدی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه استان ایلام ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات دهی شایسته توسط دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های خدمت‌رسان به مصدومان حادثه انفجار کپسول گاز کلر در روستای زنجیره علیا اظهار داشت: دغدغه‌ها در مورد همزمانی آنفولانزا و کرونا یک بحث جدی است و در همین راستا ایجاد نقاهتگاه و اسکان بیماران و استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای خدمات دهی به بیماران ضروری می‌باشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.