فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت دور دوم انتخابات مجلس در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  در دیدار با سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: پلیس، ضمن رعایت اصل بی طرفی با کسانی که قصد ایجاد تنش و نا امنی در امر انتخابات را داشته باشند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

او افزود: تأمین امنیت انتخابات از جمله ماموریت‌های مهم و حساس پلیس است و همه همکاران با برنامه ریزی دقیق و منسجم برای رسیدن به این مهم تلاش خواهند کرد تا انتخاباتی سالم و در شأن جمهوری اسلامی برگزار شود.

سردار جاویدان با اشاره به استفاده پلیس از همه ظرفیت‌های خود در راستای تامین امنیت انتخابات پیش رو بیان کرد: بدون شک احساس امنیت در جریان برگزاری انتخابات مشارکت مردم را افزایش خواهد داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: در دور اول انتخابات که اسفند پارسال برگزار شد پلیس کرمانشاه یکی از امن‌ترین فضا‌ها را برای حضور پرشور مردم فراهم کرده بود و به یاری خداوند همین روند را در دور دوم نیز تکرار خواهیم کرد.

او در ادامه مبارزه با پدیده قاچاق، سرقت و مواد مخدر را از اصلی‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: در ۵ ماه سپری شده از سال کشفیات قاچاق بیش از ۳۰ درصد و مواد مخدر حدود ۳ درصد رشد داشته است و در وقوع سرقت‌های خشن نیز با کاهش ۲۴ درصدی روبرو بوده ایم.

سردار جاویدان در پایان کرمانشاه را استانی امن برای عموم شهروندان و ناامن برای مجرمان دانست و تاکید کرد: هماهنگونه که پلیس همواره در کنار مردم حضور داشته است برخوردش با هرگونه ناامنی و بی انظباطی اجتماعی نیز قاطعانه بوده و افراد خلاف کار نیز دریافته اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود خواهند رسید.

سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی، سرهنگ علی امیری معاون عملیات، سرهنگ علیرضا دلیری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و سرهنگ "حسن حیدری" رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.