آیت الله فلاحتی گفت: سپاه پاسداران، تشکیلاتی برخاسته از متن انقلاب است که ولایت پذیری و مردمی بودن آن، رسیدن به آرمان‌های والای نظام اسلامی را محقق می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت  امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه ناحیه‌ مرکزی رشت به تشریح فعالیت‌ها و نقش اثرگذار سپاه پاسداران در دفاع از ارزش‌های والای نظام اسلامی پرداخت و گفت: ولایت پذیری و مردمی بودن از مشخصه‌های بارز این تشکیلات برخاسته از متن انقلاب است که توفیق روزافزون نیرو‌های مخلص سپاه پاسداران را در روند ترویج ارزش‌های الهی و حمایت از مظلومان و ظلم ستیزان تضمین کرده است.

او افزود: تمسک به ارزش‌های انقلاب و تاسی از رفتار و منش نیرو‌های پیشکسوت و پیشگام سپاه، موفقیت نسل جدید این تشکیلات را برای نیل به اهداف مقدس آن بیشتر می‌کند.

امام جمعه‌ رشت در ادامه با استناد به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رضایت از عملکرد سپاه پاسداران در ۴ دهه‌ گذشته ، تصریح کرد: این رضایت دلیلی بر قناعت نیست و سپاه می‌تواند با تعهد، ابتکار و خلاقیت در حوزه‌های مختلف جامعه ورود کرده و در بستر تحقق تمدن اسلامی گام بردارد.

در ادامه‌ این نشست سرهنگ قاسمی ، فرمانده سپاه ناحیه‌ مرکزی رشت نیز در گزارشی عمده‌ترین فعالیت‌های اخیر سپاه در حوزه‌های اجتماعی و عام المنفعه را تشریح کرد و گفت: ساخت حدود ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومان، توزیع ۲۵ هزار و ۵۰۰ بسته‌ی حمایتی و معیشتی میان آسیب دیدگان ویروس کرونا، توزیع ۵۵۰ هزار عدد ماسک در شهرستان رشت و سازماندهی بیش از ۲۵۰ گروه جهادی برای کمک به آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه، بخشی از فعالیت‌های سپاه ناحیه‌ مرکزی رشت است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.