مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) استان خراسان شمالی با مشارکت خادمیاران رضوی در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اقدامات جهادی آستان قدس رضوی در حمایت از محرومین گفت : افتتاح این مرکز زمینه توانمندسازی محرومان را در آینده فراهم می‌کند.

او  بابیان اینکه تاکنون اقدامات مناسبی در حمایت از نیازمندان انجام‌شده است افزود : فعالیت این مرکز نیکوکاری بستری مناسب جهت محرومیت‌زدایی از چهره استان است.

او  مراکز نیکوکاری را برکت بسیاری برای جامعه اسلامی برشمرد و افزود: تاکنون مراکز نیکوکاری در مباحث مختلف نیاز‌های محرومین در بخش‌های مسکن، اشتغال، درمانی، تحصیلی توانسته‌اند اقدامات شایانی را صورت دهند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین رویکرد این مرکز نیکوکاری را هم‌افزایی و افزایش تعاملات خادمین رضوی و مراکز نیکوکاری عنوان کرد و گفت : مراکز نیکوکاری استان در مرحله اول و دوم مواسات و همدلی خوش درخشیدند و شروع مرحله دوم پویش ایران همدل نیز در خراسان شمالی با حرکت مراکز نیکوکاری آغاز شد.


بیشتر بخوانید 


الهی راد در ادامه به فعالیت‌ها و برکات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های این صندوق و مساعدت خیران هم‌اکنون هیچ مددجویی در پشت نوبت دریافت خدمت نیستند.

او در ادامه به انعقاد تفاهم‌نامه کمیته امداد خراسان شمالی و آستان قدس رضوی اشاره وگفت : این تفاهم‌نامه به‌منظور گسترش و ارتقای فعالیت‌ها و همکاری‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی، معیشتی و افزایش بهره‌وری و استفاده از ظرفیت‌های مشترک منعقدشده است . 

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.