مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از تسویه حساب با کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب ۹۹ خبر داد.

به گزارش  حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه‌کتاب و ادبیات ایران، دهقانکار مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، درباره تسویه حساب با کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب ۹۹ گفت: با توجه به تأکید سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبنی بر تسویه‌حساب به موقع با کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب ۹۹، خانه کتاب در حداقل زمان پس از پایان طرح و ظرف مدت ۱۱روز کاری، با ۷۷۳ کتابفروشی تسویه حساب کرد.

مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران تاکید کرد: برای نخستین بار پس از اجرای طرح‌های یارانه حمایتی از کتابفروشی‌ها، ظرف مدت ۱۱ روز کاری با کتابفروشی‌های عضو این طرح تسویه حساب شد.

در چهاردهمین طرح یارانه حمایتی از کتابفروشی‌ها ۳۵ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال یارانه به کتابفروشی‌ها اختصاص پیدا کرد که این میزان یارانه، در مقایسه با طرح بهارانه کتاب ۹۹ افزایش ۴۷درصدی داشته است.

در طرح تابستانه کتاب ۹۹ که با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» از ۱۸ تا ۳۰ مرداد در کتابفروشی‌های عضو این طرح در سراسر کشور اجرا شد، ۷۷۳ کتاب‌فروشی از ۳۱ استان کشور، ۵۰۸ هزار و ۸۸۱ نسخه کتاب را به مبلغ ۱۹۵میلیارد و ۳۷۰میلیون و ۷۴۹هزار و ۸۳۲ ریال به فروش رساندند.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار