بخشدار مرکزی خاش گفت: ۲۸ هزار متر مربع از معابر روستایی حسین آباد گرساز، ناصری و نوش آباد این بخش در چند روز اخیر با اخذ سهمیه قیر رایگان آسفالت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عیدمحمد قلندرزهی بخشدار مرکزی خاش گفت: برای زیرسازی و آسفالت معابر افزون‌بر۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمک سرمایه‌ای، کمیته برنامه ریزی و دهیاری‌ها تامین شده است.

او بیان کرد: جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و جذب سرمایه گذاران برای اجرای طرح‌های اقتصادی از مزایای مهم اجرای طرح‌های هادی در مناطق روستایی است.

بخشدار مرکزی خاش گفت: برنامه ریزی لازم برای آسفالت معابر تمام روستا‌هایی که زیرسازی در آن‌ها انجام شده را با همکاری بنیاد مسکن از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ و ملی انجام خواهد شد.

او  بیان کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های خدمات رسان مانند شهرداری و بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زمینه اجرای طرح‌های توسعه‌ای مناطق روستایی این بخش قابل تقدیر است.

قلندرزهی اظهارداشت: در سال جهش تولید تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا از ظرفیت‌های بخش و نقاط روستایی برای محقق شدن این شعار استفاده شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار