آیت الله فلاحتی نیرو‌های مسلح در جمهوری اسلامی ایران را سربازان امام زمان (عج) عنوان کرد و گفت: ماموریت نیروی دریایی راهبردی ارتش تربیت انسان برای حفظ امنیت آبی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ، نماینده ولی فقیه در گیلان  امروز در دیدار فرمانده و معاونان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت با سلام و درود به شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، گفت: در دفاع مقدس رزمندگان نیروی دریایی ارتش جانانه جنگیدند و جان خود را فدا کردند.

او  تامین امنیت خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر را به عهده نیروی دریایی عنوان کرد و افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دو عرصه آبراهه‌های بین المللی و تربیت انسان‌ها را به عهده دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مرهون شهادت طلبی رزمندگان است، گفت: مراکز آموزش نیروی دریایی ارتش و سپاه در شمال کشور استقرار دارند.

آیت الله فلاحتی، تربیت را مقدم بر تعلیم دانست و افزود: اگر تربیت نبود امروز در آبراهه‌های بین المللی قدرتمند نبودیم بنابراین تربیت انسان‌های صالح بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به اقتدار نیرو‌های جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکایی را سرنگون کردیم و این اقتدار در سایه ایمان محقق شده است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر تربیت کادر و سربازان با اخلاق در نیرو‌های مسلح، افزود: سرباز باید مظهر نظامی مقتدر با اخلاق باشد.

او ، رزمندگان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را شهادت طلب اعلام کرد و یادآور شد: در نیرو‌های مسلح باید آدم بسازید و انسان تربیت کنید به گونه‌ای که آیندگان به شما افتخار کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ماموریت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تربیت انسان برای حفظ امنیت آبی کشور است، تصریح کرد: نیرو‌های مسلح در جمهوری اسلامی ایران سربازان امام زمان (عج) هستند.

تربیت ۷۰ درصد کارکنان نیروی دریایی ارتش در آموزش تخصص‌های دریایی رشت

امیر دریادار دوم مهدی شعبان زاده، فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت نیز در دیدار  به تربیت و آموزش ۷۰ درصد از کارکنان نیروی دریایی ارتش در این مرکز اشاره کرد و گفت: بر این باور هستیم تربیت مقدم بر تعلیم است، زیرا دفاع مقدس نشان داد که تربیت دینی بسیار تاثیرگذار است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.