معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : در شرایط خاص کنونی هم باید به سلامت جامعه توجه شود و هم معیشت و اقتصاد مردم نباید آسیب ببیند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : کادر بهداشت و درمان در روز‌های سخت به خصوص در بحران کرونا، با ایثار فراوان و با از خود گذشتگی، جان خود را فدای سلامت مردم کرد.

او گفت : به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اعتقاد خاصی دارم و به کار آنان ایمان دارم و هر آنچه که در توان داشته باشم در خدمت حوزه سلامت خواهم بود تا مردم بتوانند از خدمات بهتر دانشگاه استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی در تمامی رویداد‌ها درگیر است و در مقابل همه بحران‌ها از جمله زلزله، سیل و کرونا تمام قد ایستاده و از هیچ کوشش دریغ نکرده است.

محمودرضا مرادی افزود: حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی دارای اهمیت ویژه‌ای است که با حمایت خود می‌تواند دیگر سازمان‌های استان را همچون گذشته با دانشگاه همراه سازد.

او افزود: در ۶ ماه گذشته ۲ نقشه راه سلامت کوتاه مدت و بلند مدت ترسیم شده و میزان آمادگی و نیاز‌های تجهیزاتی، نیروی انسانی، مالی و پشتیبانی حوزه سلامت در آن پیش‌بینی شده است.

او گفت: با توجه به برگزاری چندین آزمون جامع مثل کنکور، برگزاری آیین‌های عزا و عروسی، تعطیلات و مسافرت‌ها و بازگشایی مدارس احتمال افزایش بیماری در روز‌های آینده وجود دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.