دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : هر کدام از کاندیدا در چهار برنامه رادیویی و چهار برنامه تلویزیونی نیم ساعته، می‌توانند برنامه‌های خود را برای مردم توضیح دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : با برنامه‌ریز‌های صورت گرفته مقدمات برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ شهریورماه در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آباد غرب و دالاهو فراهم شده است.

او با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی، گفت : با توجه به شرایطی که کرونا بر ما تحمیل کرده شیوه‌نامه‌ای برای برگزاری انتخابات تهیه شده که تلاش بر این است با رعایت این شیوه‌نامه‌ها شهروندان با خیال راحت رای بدهند تا با مشکلی در زمینه ویروس کرونا روبه‌رو نشوند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رای نسبت به مرحله اول تغییری نکرده است، افزود: ۶۰۰ شعبه در شهرستان کرمانشاه و ۱۸۳ شعبه هم در شهرستان اسلام‌آباد غرب و دالاهو آماده دریافت آرای مردمی هستند.

او ادامه داد: در این مرحله از انتخابات به خاطر موضوع بیماری کرونا برگزاری اجتماعات و تجمعات توسط کاندیدا و هواداران ممنوع شده، ولی در عوض این امکان با همکاری صدا و سیما فراهم شده تا هر کدام از نامزد‌ها چهار برنامه رادیویی و چهار برنامه تلویزیونی نیم ساعته داشته باشند به طوری که در راستای آشنایی مردم با برنامه‌های کاندیدا‌ها روزانه چهار برنامه یک روز در میان از رادیو و تلویزیون پخش می‌شود.

سلیمانی گفت: از این چهار کاندیدا، دو نفر به مجلس راه می‌یابند و هشت کرسی مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تکمیل و به جمع قانونگذاران می‌پیوندند.

او افزود: حفظ سلامتی شهروندان در اولویت است، کاندید‌هایی که از شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا در مرحله دوم انتخابات تخلف کنند براساس قانون با آن‌ها برخورد می‌شود، البته تا به امروز در حد قابل قبولی مراعات کرده‌اند که امیدواریم در روز‌های باقی‌مانده هم نامزد‌ها و هواداران به سلامت شهروندان بیاندیشند و در چارچوب قانون عمل کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.