مردم استان مرکزی از ابتدای سال تا کنون ۷۰ میلیارد تومان به نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کردند.

مومنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۵۰ هزار نفر از مردم خیر استان مرکزی بیش از ۷۰ میلیارد تومان به نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کمک کرده‌اند.

مومنی افزود: در استان مرکزی ۴۸ هزار و ۵۰۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی هستند و در مرحله اول پویش همدلی و مواسات کمک‌های خوبی در استان انجام شد و در مرحله دوم که از عید قربان آغاز شده تاکنون ۳۲ هزار بسته‌معیشتی ۶۰ هزار وعده غذای گرم و شش میلیارد تومان توسط خیرین به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شده است.

او اضافه کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و شیوع بیماری کرونا و نیاز دانش‌آموزان زیرپوشش به تبلت برای استفاده از شبکه مجازی شاد از خیرین تقاضا می‌شود که کمک‌های خود را برای برطرف کردن این نیاز دانش‌آموزان به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ واریز نمایند و یا از کد *۸۸۷۷*۰۸۶# برای واریز وجه استفاده نمایند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز در استان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که امسال تمام پوشاک و لوازم التحریر سال تحصیلی آن‌ها از سوی کمیته امداد تامین می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.