نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد بر اساس گفته پیمانکار اسکله خورخان، بخش نخست این طرح تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی نماینده شهرستان‌های دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اسکله خورخان را یکی از خواسته‌های مهم و دیرینه مردم بخش بردخون عنوان کرد و افزود: از زمانی که وارد مجلس شدم این خواسته مردم را دنبال کردم و بالاخره در دوره قبل نمایندگی (دوره نهم مجلس) موفق به صدور مجوز برای ساخت آن شدیم و عملیات اجرایی آن آغاز شد. اکنون این اسکله درحال بتن‌ریزی است و امیدواریم بر اساس گفته پیمانکار تا پایان امسال بخش اول آن به بهره‌برداری برسد.

او ادامه داد: این طرح مدتی به دلیل نبود اعتبار متوقف بود، که به محض ورود دوباره به مجلس شورای اسلامی و حتی قبل از آن، کار را دنبال کردیم و مبلغ ۶۵ میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس عنوان کرد: ساخت اسکله خورخان شاید یکی از قدیمی‌ترین طرح‌هااست که امیدواریم با وعده دست‌اندرکاران به زودی تکمیل شود و بردخون در زمینه صیادی و تجاری به توسعه برسد.

احمدی همچنین با اشاره به وجود ۱۹۵ فروند قایق و فعالیت بیش از ۶۰۰ صیاد در بخش بردخون، گفت: پس از حدود ۲۰ ماه از بازنشستگی مسئول قبلی نمایندگی شیلات بردخون، تا امروز نمایندگی شیلات این منطقه مسئولی ندارد و صیادان برای کار‌های اداری خود مجبورند فاصله ۵۰ کیلومتری تا مرکز شهرستان دیّر را طی کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.