اجرای طرح مهر تحصیلی واقفان نیک اندیش آذربایجان غربی

در آئینی همزمان با بازگشایی مدارس اجرای طرح مهر تحصیلی واقفان و خیران نیک اندیش آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در  آئین اجرای طرح مهر تحصیلی که بطور نمادین در خوی برگزار شد حجت الاسلام میرزایی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با تجلیل از واقفان و خیران نیک اندیش گفت: در قالب این طرح همزمان با سال تحصیلی جدید از محل موقوفات و نیات امینانه واقفان استان بسته‌های فرهنگی و آموزشی در بین ۷۲۵ دانش آموز بی بضاعت توزیع می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ارزش این بسته‌های فرهنگی و آموزشی را ۹۴۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: کیف و لوازم التحریر از جمله اقلام این بسته هاست که از محل نیات امینانه واقفان تهیه و توزیع می شود.

حجت الاسلام میرزایی همچنین با اشاره به اجرای طرح شمیم حسینی در استان از محل نیات واقفان گفت: در اجرای این طرح ۳ هزارو ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۳ میلیارد ریال از محل نیات واقفان استان در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می شود.

ابراهیم پور رئیس اداره اوقاف و امورخیریه خوی نیز در این آئین از افزایش ۳ برابری اقلام طرح مهر تحصیلی در این شهرستان نسبت به پارسال خبر داد و گفت: امسال در قالب اجرای این طرح ۵۳۸ بسته آموزشی و فرهنگی به ارزش ۶۸۰ میلیون ریال در بین دانش آموزان ممتاز بی بضاعت توزیع می شود که در این زمینه این شهرستان بیشترین سهم را در استان دارد.

حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی در این آئین با تقدیر از نیات پاک واقفان و منابع غنی وقف در استان برضرورت دستگیری از نیازمندان از محل نیات واقفان تاکید کرد.

در پایان این مراسم با حضور امام جمعه خوی و واقفان و خیران به ۳۰ نفر از دانش اموزان دختر و پسر بی بضاعت بصورت نمادین بسته‌های مهر تحصیلی اهدا شد شد.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.