به مناسبت بازگشایی مدارس، برای کمک به دانش آموزان نیازمند ده هزار بسته کمک آموزشی بین دانش آموزان آذربایجان غربی توزیع می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  امسال به مناسبت بازگشایی مدارس ده هزار بسته کمک آموزشی برای کمک دانش آموزان نیازمند در استان توزیع می‌شود. 

عزیز سهندی افزود: ارزش ریالی هر کدام از بسته‌های آموزشی یک میلیون تومان می‌باشد که در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع می‌شود. 

او با اشاره به اجرای پویش «راه ابرایشم» در استان اظهار کرد: حمایت از دانش آموزان پشت کنکور مهمترین هدف اجرایی پویش مذکور می‌باشد که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴ هزار بسته آموزشی در قالب پویش «راه ابریشم» بین این دانش آموزان توزیع شده است.

سهندی راه اندازی «مدارس تولید» در استان را یکی از فعالیت‌های شاخص ستاد اجرایی فرمان امام عنوان کرد که با مشارکت دانش آموزان دختر و پسر در شهرستان سلماس و روستا‌های انزل و پَر ارومیه اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: در «مدارس تولید»، کارگاه خیاطی، تولید مبل و چرم راه اندازی شده است و دانش آموزان مدارس مذکور در شیفت بعد از ظهر مشغول به کار می‌شوند؛ که امسال نیز تلاش خواهیم کرد تعداد این مدارس را به ۱٠ مدرسه افزایش دهیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.