معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان بر ضرورت کنترل و نظارت بر نانوایی‌های استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان در جلسه کارگروه اصلاح یارانه نظام آرد و نان استان بر لزوم نظارت موثر بر کار خبازی‌ها و کیفیت نان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌ها تاکید کرد و گفت: باید خبازی‌هایی را که مرتکب تخلف می‌شوند از صف نانوایی‌های قانونمند جدا کرد و این مهم جز با نظارت قوی بر خبازی‌ها میسر نیست، ضمن اینکه این موضوع خواسته مردم است.

جعفری افزود: مصرف نان با کیفیت حق مردم استان است و اگر در این خصوص مشکلی وجود دارد باید مرتفع و مسائل شفاف سازی شود.

او با بیان اینکه بدون همراهی مردم قادر به برخورد با تخلفات نخواهیم بود، اضافه کرد: دو شرکت خلیج‌فارس و تعاون روستایی مسوول توزیع و انتقال آرد به خبازی‌ها هستند و باید تخلفات صورت گرفته را به اطلاع اتحادیه‌ها و سازمان صنعت و معدن و تجارت اطلاع دهند.

جعفری نقش اتحادیه‌ها را در کشف توزیع غیرقانونی و خارج از شبکه آرد را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: در صورت ساکت ماندن اتحادیه و عدم برخورد جدی با خبازی‌های متخلف، خود اتحادیه‌ها نیز در این امر مقصر هستند وباید در این خصوص پاسخگو باشند.

او ادامه داد: در چند ماه گذشته سهمیه ۱۶ نانوایی متخلف قطع شده و از سازمان صمت و اتحادیه خبازان درخواست دارم با هرنوع تخلفی در هر سطحی برخورد کنند تا رضایت نسبی مردم در این رابطه جلب شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.