سرعت‌گیر‌های شهرکرد آشکار سازی می‌شود

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: سرعت‌گیر‌های سطح شهر به منظور کاهش تصادفات و نظم‌دهی به ترافیک شهری رنگ‌آمیزی و آشکارسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پیمان محقق مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد اظهار داشت: در راستای ایمن‌سازی و نظم‌دهی به ترافیک شهری و تسریع و سهولت در تردد خودرو‌ها خط‌کشی طولی معابر اصلی شهر به صورت منقطع و ممتد انجام و رنگ‌آمیزی و آشکارسازی سرعت‌گیر‌ها نیز در دست اقدام است.

او افزود: بعد از نصب سرعت‌گیر‌های تعبیه شده با استفاده از روکش آسفالت به عنوان اقدامی بازدارنده و هشداردهنده در جهت حفظ ایمنی مسافران، خودرو‌ها و عابرین پیاده، رنگ‌آمیزی این سرعت‌گیر‌ها در دستور اجرا قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


محقق اضافه کرد: وجود این علائم هشدار دهنده سبب خواهد شد تا راننده با مشاهده رنگ ویژه سرعت‌گیر‌ها از راه دور برای عبور از این موانع سرعت خویش را کاسته که به موازات آن سلامتی سیستم خودرو، عابرین و سرنشینان آن را به دنبال خواهد داشت.

او با بیان اینکه ۸۰ کیلومتر معابر با رنگ سرد محوری با اعتباری قریب به سه میلیارد ریال خط‌کشی شد ادامه داد: خط‌کشی‌های عابر پیاده و آشکارسازی سرعت‌گیر‌ها و سرعت‌کاه‌ها با رنگ دوجزیی استاندارد به میزان سه هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در حال اجرا می‌باشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خوبه خودشون اعتراف میکنن که این سرعت گیرا پنهانن و راننده را سورپرایز میکنن!!!