همزمان با هفته دفاع مقدس.

رونمایی از نماهنگ «ایران من» در همدان

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، نماهنگ «ایران من» از شبکه استانی و ملی پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امین لطفی شهپر، مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: این مجموعه ساخت ۳ نماهنگ ملی و حماسی در دستور کار خود دارد.

او افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس، نماهنگ «ایران من» به خوانندگی «میثم قربانی»، خواننده توانمند استان رونمایی و پخش خواهد شد.

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اضافه کرد: نماهنگ «ایران من» به خوانندگی «میثم قربانی» و کارگردانی «بهنام دهقانی» با همکاری و مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان و استدیو کاغذی در مراحل پایانی ضبط است.

لطفی ادامه داد: این نماهنگ ۴ دقیقه‌ای در موقعیت‌های شهری، باغ موزه دفاع مقدس و پایگاه نوژه در بازه زمانی یک هفته، فیلمبرداری و ضبط شده است که همزمان با هفته دفاع مقدس رونمایی و از شبکه استانی و ملی پخش خواهد شد.

او اشاره‌ای به ۲ اثر دیگر داشت و گفت: دومین اثر حماسی و ملی این مجموعه با عنوان «چشمان خیس» نماهنگی در وصف شهید حاج میرزا سلگی است که با خوانندگی و آهنگسازی مهدی چناری در مراحل تولید است.

مدیر هنری اداره کل حفظ آثار استان همدان با بیان اینکه در مرحله ضبط موسیقی نماهنگ چشمان خیس هستیم، افزود: ترانه این نماهنگ  از سوی مسعود بابایی سروده شده و تنظیم کننده آهنگ نیز آقای آرش آزاد است.

لطفی با اشاره به اینکه این مجوعه آماده همکاری با دستگاه‌های دیگر جهت تولید آثار است، ابراز کرد: در تلاش هستیم تا این نماهنگ نیز همزمان با هفته دفاع مقدس به مرحله پخش و رونمایی برسد.

او ادامه داد: سومین اثر در حال تولید این مجوعه نیز «نماهنگ ایران» با صدای مهدی چناری نماهنگی در وصف سردار سلیمانی است که همزمان با شهادت این سردار بزرگ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.