مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس گفت: برنامه سه شنبه‌های تکریم باعث شد خانواده شهدا فراموش نشوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حسین امیدی در هشتمین جلسه «سه شنبه‌های تکریم» فارس که به همت کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز و با حضور خانواده شهیدان رمضان، منوچهر و قربان سلطانی به شکل مجازی برگزار شد، گفت: طرح «سه شنبه‌های تکریم»، یکی از مهمترین طرح‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است که در حال اجراست.

او با اشاره به اینکه این طرح باعث می‌شود تا یادی از خانواده شهدا شود، تاکید کرد: طرح «سه شنبه‌های تکریم» باعث شده تا در دوران کرونا، از یاد خانواده معزز شهدا غافل نشویم و با یاری خداوند اگر این ویروس رخت بربندد به صورت حضوری به دست بوسی خانواده معزز شهدا خواهیم رسید.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه آنان با رشادت‌های خود در آسمان درخشیدند و این شهدا هستند که می‌توانند الگویی برای نسل جدید به ویژه جوانان و نوجوانان باشند، تاکید کرد: شهدا راه ۱۰۰ ساله عرفا و بزرگان را یک شبه طی کردند.

حجت الاسلام امیدی عنوان کرد: شهدا شیعه‌های ناب و پیروان اهل بیت (ع) بودند؛ امیدوارم خداوند طول عمر با عزت و عظمت به خانواده شهدا هدیه کند و امیدوارم این سه شهید عزیز شفیع و دستگیر ما در روز جزا باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار