فرماندار زنجان گفت :تمام تلاش دست اندرکاران انتخابات فراهم نمودن یک انتخابات سالم، باشکوه و قانونمند است.

عسگری فرماندار زنجانرضا عسگری رئیس ستاد انتخابات شهرستان زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور همزمان در ۹ استان برای ۱۱ حوزه انتخابیه شامل ۲۴ شهرستان برگزار می‌شود.
 
عسگری  افزود: برای برگزاری دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان و طارم ۳۱۹ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

او  اظهار کرد: از این تعداد شعبه ۲۱۲ شعبه اخذ رأی در شهر زنجان و روستاهای بخش مرکزی خواهد بود.

فرماندار زنجان، گفت: ۳۲ شعبه اخذ رأی در شعبه زنجانرود و روستاهای بخش زنجانرود، ۲۱ شعبه در قره پشتلو، ۲۰ شعبه در حوزه فرعی طارم ،۲۰ شعبه مرکزی طارم و ۱۹ شعبه در چورزق و ۱۵ شعبه برای بخش گیلوان پیش بینی شده است.

عسگری با بیان اینکه تبلیغات ۲ کاندیدا  آغازشده و تا بیست و چهار ساعت قبل از شروع اخذ رای ادامه دارد، افزود: تمهیدات بهداشتی برای فاصله گذاری اجتماعی در روز انتخابات پیش بینی شده است.

فرماندار زنجان همچنین به فراهم آوردن شرایط مناسب در حوزه‌های انتخاباتی به منظور رقابت خوب بین دو کاندیدای حاضر در دور دوم اشاره و گفت:تمام تلاش دست اندرکاران انتخابات فراهم نمودن یک انتخابات سالم، باشکوه و قانونمند است.
 
او افزود: برنامه‌ریزی‌ها و انجام آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته انجام شده، و تمام امکانات استان و شهرستان جهت پشتیبانی از این انتخابات بسیج شده است.

در حوزه انتخابیه زنجان و طارم مهدی باقری و نبی‌الله محمدی با هم رقابت می‌کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.