کارگردان شیرازی با فیلم بالین، امیدوار به دریافت جایزه جشنواره فیلم کوتاه فرانسه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،نامزد‌های جشنواره فیلم کوتاه در شهر بوردو فرانسه اعلام شد و فیلم بالین به کارگردانی احسان شادمانی هنرمند شیرازی در میان این آثار دیده می‌شود.

در فیلم کوتاه بالین که گفتار متن آنرا مسعود دلخواه بر عهده داشته، زواش تقوایی، لیلا دوکوهکی، پردیس شیروانی و ایمان دبیری که همگی از بازیگران شیرازی هستند به ایفای نقش پرداختند.

احسان شادمانی کارگردان این اثر متولد ۱۳۶۴ در شهر شیراز و دانش آموخته رشته سینما در دانشگاه سوره تهران است که تاکنون جوایزی نظیر دیپلم افتخار بخش بین الملل سی ‌و نهمین جشنواره بین‌المللی رشد با مستند لطفا غروب نکن، تندیس بهترین فیلم تجربی دومین جشنواره خاطرات دانشجویی ایران در بهمن ۸۸، تندیس بهترین مستند هشتمین جشنواره  تصویر سال ایران با مستند ننو در اسفند ۸۹ و کسب بیش از سی دیپلم افتخار و تندیس برای نگارش نمایشنامه، فیلمنامه، کارگردانی فیلم و تئاتر در کارنامه این فیلمساز برگزیده استان فارس  دیده می شود.

مراسم اعلام جوایز جشنواره فیلم کوتاه بوردو فرانسه ۲۳ اکتبر برگزار می‌شود که به جز فیلم بالین به کارگردانی احسان شادمانی، فیلم صورت‌های بی چهره ساخته حسام رحمانی از ایران در بخش مستند و تجربی برای کسب جایزه با سایر آثار رقابت می کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار