مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی از اجرای طرح ویژه بازگشایی مدارس با مشارکت دستگاه‌های نظارتی خبر داد.

براری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی استان با مشارکت دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های ذیربط آغاز شده است.

براری افزود: در این طرح بر فرآیند تامین تولید و عرضه کالا و خدماتی که متناسب با ایام آغازین سال تحصیلی مورد تقاضا و مطالبه شهروندان هست نظارت می‌شود.

او اضافه کرد: در این طرح اقلامی نظیر لوازم التحریر، کیف و کفش به صورت خاص مورد نظارت و بررسی قرار خواهد گرفت که اگر چنانچه از لحاظ کمی و کیفی تخلفی مشاهده شود با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی از مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات درباره گران‌فروشی احیاناً و تخلفاتی از قبیل تقلب، کم‌فروشی مرتبط با اقلام مورد نظر را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت و یا سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی مطرح کنند.

همکاران ما با همکاری بازرسی و ناظران سازمان‌های ذیربط از جمله سازمان صمت و همچنین اتاق اصناف شکایات و اخبار مردمی را مورد بررسی و اقدام قانونی قرار داده و حکم لازمه صادر می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.