رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان از راه اندازی رشته کاردانی ساخت عدسی و فرم عینک در مقطع کاردانی در استان خبر داد.

بابک نوروزی ، رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی و کاربردی یکی از متولیان نظام آموزش مهارتی است که دانش پذیرانی که در این دانشگاه ثبت نام می‌کنند در پایان می‌توانند در محیط کسب و کار جذب شوند و یا کارآفرین شوند، گفت:تمام هدف این دانشگاه راه اندازی رشته‌های علمی و مهارتی برای کارآفرینی و کسب و کار است.

او از آغاز پذیرش دانشجو در این دانشگاه خبر داد و افزود: متقاضیان تحصیل در دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان تا ۲۳ شهریور فرصت ثبت نام دارند و می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی www.uast.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان با اشاره به اینکه امسال یک رشته برای نخستین در کشور در دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان راه اندازی شده است، گفت: رشته کاردانی ساخت عدسی و فرم عینک در مقطع کاردانی با همکاری صنف عینک سازان در این دانشگاه ارائه و در این رشته دانشجو می‌پذیرد.

نوروزی  با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵ هزار دانشجو در مراکز جامع علمی و کاربردی استان مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: این دانشجویان در ۷۳ کد رشته در مقطع کاردانی و ۵۳ کد رشته درمقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل می‌کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.