در آیینی با حضور استاندار اصفهان ۶۸ طرح تعاونی استان اصفهان در اردستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استانداراصفهان در آیین افتتاح ۶۸ طرح تعاونی در استان اصفهان با بیان اینکه از مجموع ۹۴ هزار تعاونی فعال کشور ۳ هزار و ۳۰۰ طرح آن در استان اصفهان است گفت: امروز شاهد افتتاح ۳۸۳ طرح تعاونی هستیم که ۶۸ طرح آن مربوط به استان اصفهان است.

عباس رضایی با بیان اینکه درحال حاضر این تعاونی‌ها برای ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده گفت: اصفهان در۱۲ سال گذشته رتبه اول کشوری از نظر تعداد طرح تعاونی را به خودش اختصاص داده است.

او با اشاره به اینکه ورود شرکت‌های تعاونی به مشاغل جدید و اقتصاد دانش بنیان میتواند به حل مشکلات اقتصادی کمک کند افزود: از نکات بارز طرح‌های افتتاح شده اینست که ۸۴ درصد سرمایه تعاونی‌ها را اعضای این تعاونی‌ها سرمایه گذاری کرده اند.

در این آیین کارخانه شرکت تعاونی کشاورزی خوراک دام و طیور بهمن افتخار زواره به عنوان بزرگترین کارخانه تولید خوراک طیور استان اصفهان با سرمایه گذاری۱۵۰میلیارد ریالی افتتاح شد.

۴۵ میلیارد ریال از مبلغ سرمایه اولیه از صندوق توسعه ملی تامین شده و برای ۲۵ نفر هم اشتغال ایجاد شده است.

ظرفیت سیلوی این کارخانه ۱۴ هزار تن است که در مرحله اول راه اندازی آن سالانه ۲۴ هزار تن تولید دارد و با افتتاح فاز دوم این کارخانه، میزان تولید به ۶۸ هزار تن خواهد رسید.

استاندار اصفهان در ملاقات مردمی در شهرستان اردستان با بررسی مشکلات مردم و تولید کنندگان منطقه پرداخت که بیشترین مشکلات مراجعه کنندگان مشکل تامین نهاده‌های دامی، مشکل تامین آب کشاورزی و دریافت تسهیلات بود.
در پایان از ۲۰ تعاونی برتر استان اصفهان تجلیل شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.