رئیس کمیته تعیین وضعیت گفت: بازیکنان بدون قرارداد استقلال باید تا پایان لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات و مسابقات این باشگاه شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تعدادی از بازیکنان استقلال با اتمام قراردادشان در تمرینات شرکت نکرده اند، اظهار داشت: در قرارداد بازیکنان و مربیان استقلال، شرطی گذاشته شده مبنی بر اینکه اگر استقلال در یک رقابت خارجی شرکت کند و آن مسابقات بعد از اتمام قرارداد بازیکنان ادامه پیدا کند، آن نفرات موظف به همراهی تیم خود هستند.

او درباره شکایت باشگاه ماشین سازی از استقلال؛ بیان کرد: چندین مورد شکایت درباره اینگونه قرارداد‌ها به دست ما رسیده است. بند ۴ ماده ۱۹ نقل و انتقالات می‌گوید باشگاهی که قصد امضای قرارداد با بازیکنی را دارد باید ابتدا باشگاه فعلی آن فوتبالیست را به صورت کتبی مطلع کند.


بیشتر بخوانید


نورشرق در مورد ارسال نامه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به دادستان کل کشور و رئیس قوه قضاییه برای موافقت با بازگشت استراماچونی، گفت: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال باید تمام مسائل در خود خانواده فوتبال حل شود. این درست نیست که برای حل مشکلات به مراجع غیر فوتبالی مراجعه کنیم. ضمن اینکه ریاست مجمع استقلال و پرسپولیس بال وزارت ورزش است. مصوبه منع جذب بازیکن و مربی خارجی توسط هیئت رئیسه سازمان لیگ گرفته شده و هنوز تغییری را در آن شاهد نبوده ایم.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره بسته شدن احتمالی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: در زمانی پرسپولیس اقدام به جذب بازیکن کرده که حکمی مبنی بر محرومیت این تیم وجود ندارد. البته به زیاد احتمال چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. قرارداد‌های ثبت شده در باشگاه پرسپولیس معتبر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار