رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: سومین جشنواره داستانک کوردی در مهاباد با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد با اشاره به اینکه سومین جشنواره سراسری داستانک کوردی توسط پایگاه خبری هاژه و به شیوه اینترنتی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: این جشنواره با شرکت پرشور ادیبان و علاقمندان و معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

جوانبخت افزود: در مجموع ۳۰۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از تطبیق آثار با شرایط و چهارچوب‌های تعریف شده، تعداد ۲۴۷ اثر از ۱۳۶ داستان نویس به بخش داوری راه یافت.

او با بیان اینکه داوران پس از بررسی آثار، ۵ اثر را به عنوان آثار برتر انتخاب کردند، همچنین ۲۱ اثر نیز شایسته تقدیر تشخیص داده شدند، اضافه کرد: فرید عباسی‌فرید، آزاد عزیزی، بیژن رحمانی هر سه نفر از بوکان به ترتیب رتبه اول تا سوم و منصور مهرجویان و کویستان عبداللهی از مهاباد نیز به ترتیب رتبه چهار و پنجم این جشنواره را کسب کردند.

در دومین دوره این جشنواره که خرداد ماه سال گذشته برگزار شد، ۱۶۲ اثر از ۸۸ داستان‌نویس پنج استان کشور شامل آذربایجان‌غربی، ایلام، کرمانشاه، لرستان و کردستان به دبیرخانه همایش ارسال شده بود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.