مدیر عامل شرکت ملی پست در بازدید از منطقه پستی شمال غرب استان کشور بر ارتقای رفاه و معیشت کارکنان پست تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از منطقه پستی شمال غرب استان تهران اظهار کرد: تحقق طرح تحول شبکه پستی کشور با همت و همراهی تمامی کارکنان پست صورت گرفته و با سرعت در حال اجرا است در تسهیل وضعیت کارمندان گام‌های خوبی برداشته شده است.

او ادامه داد: نامه رسانی یکی از شغل‌های ارزشمند پست است و بر همین اساس مدیران ارشد نگاه ویژه‌ای به بخش توزیع دارند و با جدیت پیگیر ارتقای سطح رفاه و معیشت همکاران صدیق و تلاشگرمان هستند.ارتقای وضعیت رفاهی کارمندان، ایجاد ساز و کار مناسب و امنیت شغلی و طراحی و انتخاب لباس مناسب و تهیه ابزار‌های کاری موزعین مطابق با دستورالعمل‌های خاص از محورهای اصلی شرکت پلی پست است.

او  با حضور در باجه مرکزی بر نظارت مستمر منطقه پستی شمال غرب استان تهران بر تامین رضایت مشتریان تاکید کرد و گفت: تصریح زمان سیر مرسولات و توزیع با کیفیت در افزایش سطح رضایتمندی مشتریان بسیار موثر است. تحقق اهداف شبکه پستی و معرفی خدمات و سرویس‌های پستی به مشتریان و  رفع مسائل و  مشکلات موجود باید در اولویت های ما قرار بگیرد.

گفتنی است: سبحانی فر در این بازدید که با حضور احمد جان‌بزرگی مدیرکل دفتر مدیرعامل و امور استانها، حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی، حسن عمیدی سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل، مهدی مقصودی مدیرکل پست استان تهران و عبدالرضا جنتی عطائی مدیرکل منطقه پستی شمال‌غرب صورت گرفت با کارکنان بخش‌ها و واحد‌های مختلف ستادی و اجرایی دیدار و گفتگو کرد از نزدیک در جریان انجام امور قرار گرفت.

 در پایان این بازدید نیز عبدالرضا جنتی عطائی مدیرکل منطقه پستی شمال‌غرب  وضعیت و برنامه و اهداف پیش رو منطقه پستی شمال غرب در خدمات رسانی و فرایند‌های پستی را تشریح کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
مكانيزه كردن پست فقط با تامين معيشت و رفاه مهندسان خبره و با سابقه امكان پذير است نه كاركنان ساده و معمولي