حوزه علمیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بندرعباس امروز افتتاح شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت: حوزه علمیه حضرت ابوالفضل (ع) با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب  افتتاح شد.

او افزود: طلاب در حوزه علمیه حضرت ابوالفضل (ع) درکنار تحصیل دروس حوزوی از آموزش ها و مهارت های فوق برنامه بهره مند خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: همه طلاب این حوزه علمیه در پایان دوره تحصیل حافظ کل قرآن خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده  با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی افزود: تقویت قدرت تحلیل مسائل سیاسی و روشنگری به جامعه از برنامه های مهم آموزشی حوزه علمیه حضرت ابوالفضل (ع) است.

او گفت: طلاب در این حوزه علمیه در قالب دوره های کارگاهی مهارت افزایی، مهارت های ارتباط گیری با مردم،پژوهش، نویسندگی  و تبلیغ را فرا می گیرند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هم در  مراسم افتتاح حوزه علمیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بندرعباس گفت: جمعی از بسیجیان علاقمند به تحصیل در علوم دینی در این حوزه علمیه مشغول به تحصیل شدند.

سردار اباذر سالاری افزود: با توجه به خلاء حضور روحانیون در بعضی محلات ، این حوزه علمیه می تواند در زمینه معرفی روحانیون و خدمت رسانی به مردم در طرح قرارگاه  تحول محلات با محوریت مساجد و ائمه جماعات نقش پر رنگی ایفا کند.

مدیر حوزه علمیه حضرت ابوالفضل (ع)  شهرستان بندرعباس هم در این مراسم گفت:  ۴۳ طلبه سطح یک در این حوزه علمیه مشغول به تحصیل شدند.

حجت الاسلام رضا سالاری افزود: ساختمان این حوزه علمیه با سه هزار متر زیربنا و چهار طبقه برای تحصیل  ۴۰۰ طلبه   تجهیز  شده است.

او گفت: حوزه علمیه حضرت ابوالفضل (ع)  با کمک نیکوکاران و سپاه امام سجاد(ع) تجهیز شده و دارای امکاناتی همچون حسینیه،سالن ورزشی و همایش ،مجموعه آموزشی ، خوابگاهی و سالن غذا خوری است.

حوزه علمیه حضرت ابوالفضل (ع)  در کیلومتر ۱۵ محور بندرعباس - حاجی آباد واقع است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.