شهردار کازرون گفت: ۲۳ انبار ضایعات و تفکیک زباله غیرمجاز که بدون مجوز فعالیت می‌کردند با هدف جلوگیری از انتشار آلودگی‌های بهداشتی و محیطی پلمب شدند.

 مهرورز شهردار کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: ۲۳ انبار ضایعات و تفکیک زباله غیرمجاز که بدون مجوز در کازرون فعالیت می‌کردند با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آلودگی‌های بهداشتی و محیطی پلمب شدند.

او ادامه داد: از این ٢٣ مورد، ۸ مورد در محدوده شهر و ١۵ مورد در حریم شهر قرار داشتند که به صورت غیرمجاز و غیربهداشتی اقدام به جمع آوری ضایعات می‌کردند.

شهردار کازرون تصریح کرد: در همین رابطه پس از شناسایی این انبار‌های ضایعاتی غیرمجاز، با توجه به بی توجهی صاحبان این انبار‌ها به اخطار‌های کتبی و تداوم فعالیت، واحد اجرائیات شهرداری کازرون با پیگیری‌های صورت گرفته و با دستور دادستان شهرستان و همکاری نیروی انتظامی نسبت به پلمب این انبار‌ها اقدام کردند.

پلمب انبارهای ضایعات و تفکیک زباله غیرمجاز در شهرستان کازرون

مهرورز افزود: برای حفظ حقوق شهروندان و جلوگیری از آلودگی‌های بهداشتی و محیطی، ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی و مواد ۷، ۱۶، ۱۸، و ۲۰ قانون مدیریت پسماند، برخورد با چنین مواردی را به شهرداری‌ها محول کرده است.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار