رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت:جریان های تکفیری از دوران پیامبر آغاز شد و اساس کار تکفیر، تحریف دین است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیین آغاز سال تحصیلی موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت (ع)  پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله اراکی، آیت الله طبسی و مسئولین  و طلاب موسسه  با پخش پیام تصویری آیت الله مکارم شیرازی در محل سالن همایش‌های موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت (ع)  قم برگزار شد.


آیت الله اراکی، رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این آیین گفت:جریان تکفیر از همان دوران پیامبر آغاز شد و اساس کار تکفیر تحریف دین بوده و هست.

جریان های تکفیری زاییده تحریف دین است


او با بیان این که اساس تمام جریانات تکفیری که به نام اسلام از آغاز تاکنون شکل گرفته به علت تحریف دین است ادامه داد: ،موسساتی مانند موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت (ع)و مدرسه علمیه باید همت خود را در مبارزه علمی و عملی با تحریف بگذارد که البته تاکنون تلاش‌های بسیار اثر گذاری در این زمینه انجام شده است.

آیت الله اراکی افزود: جریان‌های تکفیری، وهابی و سلفی گری زاییده تحریف دین و در جامعه اسلامی روبه زوال هستند و ان شا ء الله با آگاهی بیشتر مردم در باب تفکرات و عقاید انحرافی  عمر جریانات این چنینی رو به پایان است و به نیستی نزدیک و نزدیک‌تر می شوند.

جریان های تکفیری زاییده تحریف دین است


در پایان مراسم پس از تجلیل از پژوهشگر برتر موسسه از تعدادی کتب چاپ موسسه دارالاعلام به دست آیت الله اراکی رونمایی شد.

موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت در سال ۱۳۸۹ شمسی در زمینه مقابله با جریان‌های تکفیری، وهابی، سلفی آغاز به کار کرده است.

این موسسه با برگزاری دوره ها، همایش ها، نشست‌ها و انتشار نشریات به صورت علمی و عملی به مبارزه با جریان‌های انحرافی پرداخته است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار