مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد زمان برگزاری جشن عاطفه ها در استان را همزمان با سراسر کشور اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش ملی «ایران همدل» با موضوع شور عاطفه‌ها از ۲۲ شهریورماه تا ۱۱ مهرماه ۱۳۹۹ در این استان برگزار می‌شود.

مبشری افزود: هدف از برگزاری شور عاطفه‌ها در کشور و کهگیلویه و بویراحمد تأمین مایحتاج دانش آموزان نیازمند از جمله نوشت افزار، لباس و هزینه‌های تحصیل است.

او بیان کرد: همه ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی جشن عاطفه‌ها به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و همکاری صداوسیما، آموزش و پرورش، بسیج و سازمان دانش آموزی این استان به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند در استان برگزار می‌شد.
 
مبشری گفت: امسال به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و این استان، شیوع بیماری کرونا و برگزاری کلاس‌های درس به صورت مجازی شور عاطفه‌ها با اولویت تأمین وسایل آموزش غیرحضوری در استان برگزار می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: یکی از مشکلات مهم دانش آموزان نیازمند ساکن شهر‌ها و مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی کهگیلویه و بویراحمد کمبود وسایل آموزش غیرحضوری شامل تبلت و گوشی تلفن همراه هوشمند است.
 
او بیان کرد : رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در شور عاطفه‌ها رفع نیاز این عده از دانش آموزان نیازمند استان است.
 
مبشری گفت: دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و شبکه‌های نیکوکاری وابسته به این نهاد آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران بومی و غیربومی و مردم استان برای کمک به دانش آموزان نیازمند هستند.
 
او افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه کمک‌های نقدی خود برای تأمین وسایل آموزش غیرحضوری دانش آموزان نیازمند این استان را پرداخت کنند.
 
افزون بر هشت هزار دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بوده و از انواع خدمات آن بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.