دارو بوسیچ گفت: مدیران تیم پرسپولیس برای تمدید زمان پرداخت طلب برانکو درخواست کرده اند، ولی ما با آن‌ها موافقت نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مههدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران در یکی از برنامه های تلویزیونی بیان کرد: منابع مالی جدیدی ایجاد کرده ایم و تا ۲ هفته دیگر  مطالبات برانکو را پرداخت خواهیم کرد. ۲ روز پیش نامه زدیم و از او خواستیم ۲۰ روز به باشگاه فرصت بدهد، اما هنوز اطلاعی به ما نداده است.

در همین باره با دارو بوسیچ، وکیل برانکو گفت‌وگو کردیم و او در این باره بیان کرد: مسائلی وجود دارد. فیفا به باشگاه گفته  بود تا ۱۱ سپتامبر تمام بدهی های خود را پرداخت کند و در غیر اینصورت اگر پرداخت نکند، محرومیت نقل و انتقالاتی اتوماتیک برای آن‌ها فعال خواهد شد.

او افزود: ما مهلت اضافه‌ای نمی‌دهیم، اما به fdd گزاش می‌کنیم که باشگاه پرسپولیس از تصمیم fdc که ۶ آگوست صادر شده سرپیچی کرده است.

بوسیچ در پایان گفت: تمام حقیقت این است. آن‌ها برای تمدید زمان پرداخت درخواست کرده اند، ولی ما به هیچ وجه با آن‌ها موافقت نمی‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
همه که این کشور را به تاراج میبرن شما هم یکی دیگه از ویلموتس و ویچ ها وغیره
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۹:۱۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
به درک که محروم میشه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
این نتیجه وزیر بابا مسعود هستش که یه بیسواد و توپ زن رو برا سود منافع خودشون قراردادهای نجومی می‌بندند که درصد ببرن اونم برا یه ملت شاخ و شونه میشه...
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۱۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
این برانکو همونی نبود که بدهکار ایران بود و از ترس بدهیش نیومد ایران؟اون زمانیکه مربی فلان تیم خارجی بود تیمش با ما بازی داشت برانکو نیومد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
لعنت‌خدا‌براین‌مدیران‌بی‌خاصیت‌فوتبال‌که‌فقط‌قراردا‌ننگین‌ترکمانچای‌میبندن‌وهمیشه‌بازنده‌تودادگاه‌ورزش‌میشن
Canada
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
احسنت باید یاد بگیرن که با زمان بازی کردن مال ایرانه نه بیرون متاسفانه ابروی ایران را بردید با این کارها
Netherlands
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
بدرک.ماآه دربساط نداریم به شام شب محتاجیم میلیاردهاتومان خرج فوتبالی میشه که فقط زیانده است ن سود ده.کاش فوتبال ایران منحل بشه.بازیکن 600تومانی 7میلیاردقرار دادمی بنده مگه چ اتفاقی افتاده چکار کرده.؟با پول.ژوزه .ویلموتس .برانکو کالدرون وشفر.بویان بودیمیر.استرا.وصدهاخارجی دیگه خیلی راحت میشدمقدمات ازدواج هزاران پسر ودختررافراهم کرد.خداکجاست پس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
این چه ربطی دارد دولت ومجلس باید ازدواج را اسان کنند دولت وجلس باید برای جوانان کار فراهم کنند الان فوتبال برای جوانان به یک تفریح تبدیل شده جوانان برن ورزشگاها خوبه یا دنبال مواد مخدر....برادر طرز تفکرت عوض کن برای نشاط جوانان باید هزینه کرد
Iran (Islamic Republic of)
madman
۲۰:۵۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
مشکل سلبریتی ها و سیاستمدار ها نیستند .درد اصلی بیشمار افراد ابله و فریب خورده طرفدار این گروه ها هستند که فعالیت و روش زندگی اونارو دنبال و تقلید می کنن و باعث دستیابی اونا به پول های مفت و گزاف از بودجه و تبلیغات میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
اونی نشاط و کاری که منظور شماست صرف قراردادهای اختلاس و فاسد میشه و بعد از اختلاس و فاسد مقصد اروپا رو در پیش میگیرن نگاهت رو منطقی کن با این حرفات مجلس و دولت رو با این مدیران و وزیران همراه نکنید. و در آخر فقط سر جوان کلاه گذاشته میشه.
آخرین اخبار