معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: در حادثه آتش سوزی یک منزل مسکونی به خاطر اختلاف برسر ارث پدر در شهر صدرا، ۲نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به آتش سوزی منزل مسکونی در فاز ۲ شهر صدرا، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که برادری به خاطر اختلاف بر سر ارث و میراث پدر، به منزل دیگر برادرش مراجعه و پس از درگیری با وی، با مواد اشتعال زا منزل آن را نیز به آتش کشیده است.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه در این حادثه ۲نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند، گفت: عامل آتش سوزی پس از این حادثه از محل متواری شده و دستگیری وی در دست اقدام است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه برابر بررسی‌های صورت گرفته وضعیت جسمی مصدومان رضایتبخش می‌باشد، عنوان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه اختلاف، با مراجعه به مراکز مشاوره مجاز مشکل خود را برطرف کنند تا شاهد این چنین حوادث ناگواری نباشیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در همین زمینه فیلمی در فضای مجازی پخش شده است که مربوط به این حادثه است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.