حوادث امروز شنبه ۲۲ شهریور ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۲۲ شهریور ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری ۳۴ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در باغملک

سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی باغملک گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر طی هفته گذشته در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد و در این عملیات‌ها ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۴ نفر که اقدام به فروش مواد مخدر در این شهرستان می‌کردند، شدند.

او افزود: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل اختفای این عاملان افیونی مقدار ۶۰ گرم مواد مخدر شیشه، ۱۱۰ گرم هروئین، ۱۰ گرم حشیش، ۷۰ گرم تریاک، ۳۰ گرم سوخته تریاک، ۲۰ گرم شیره تریاک و آلات و ادوات استعمال و دستگاه توزین کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ زلقی با تاکید بر تداوم اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده، بیان داشت: از شهروندان خواهشمندیم برای مقابله با عاملان افیونی که همواره با هدف سودجوئی‌های خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارق مسلح در مسجدسلیمان دستگیر شد

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان مسجد سلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۲ فقره سرقت منزل به صورت عادی در مسجدسلیمان و ۴ فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکت‌های شهرستان همجوار با همکاری همدست دیگر خود اعتراف کرد، اظهار داشت: تلاش برای دستگیری همدست سارق و کشف سلاح مورد نظر ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.