شهردار اصفهان گفت:بر اساس تصمیم‌گیری نهایی شورای سیاست گذاری، جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری مجازی جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان در اصفهان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با گرامیداشت روز ملی سینما، گفت: امسال بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است.

او با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان افزود: تاکنون در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره نظرات مختلفی مطرح شده، اما بر اساس تصمیم‌گیری نهایی شورای سیاست گذاری، جشنواره به صورت مجازی و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود؛ این تصمیم در راستای حمایت از تولیدکنندگان سینمای کودک و نوجوان و همراهی با مخاطبان جشنواره است که به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر در منزل حضور دارند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: اگرچه برگزاری مجازی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای برگزارکنندگان با سختی‌هایی همراه است، اما بر این باور هستیم که در این شرایط باید به حوزه تولید محتوا در قالب‌های مختلف برای کودکان توجه ویژه شود.

او تاکید کرد: برگزاری این جشنواره بین‌المللی بستر مهمی برای به نمایش گذاشتن تلاش هنرمندانی است که برای کودکان و نوجوانان هزینه و وقت صرف می‌کنند.

نوروزی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در گذشته نیز حامی سینمای کودک و نوجوان بوده است، گفت: اکنون حمایت بیشتری از سینمای کودک و نوجوان می‌شود و با توجه به اینکه اصفهان از دو سال قبل به عنوان شهر «دوستدار کودک» در کشور و خارج از کشور مطرح شده، برگزاری جشنواره از اهمیت بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.